Ekspert finansowy
Pomagamy podejmować dobre decyzje finansowe

Więcej funkcji bankowości na smartfony

News Opublikowano: 10-04-2017

Rosnąca liczba użytkowników bankowości online i na smartfony wymusza na instytucjach bankowych wprowadzanie nowych rozwiązań pozwalających na łatwiejsze korzystanie z aplikacji mobilnych. Pieniądze mają być dostępne z każdego miejsca na świecie, niezależnie od pory dnia i szerokości geograficznej. Od 7 marca 2017 roku Klienci Pekao24 mogą z kolei korzystać z nowych funkcji aplikacji na tablety.

Jakie rozwiązania wprowadziło Pekao?

Z dniem 7 marca 2017 roku klienci banku Pekao S.A. mają możliwość pobrania aktualizacji aplikacji Pekao24, dzięki której mogą przeglądać informacje o swoich kartach debetowych, a także tych wielofunkcyjnych.

Jak podaje bank w aplikacji są dostępne m.in. następujące informacje na temat karty: nazwa karty, dane jej posiadacza, numer rachunku, do którego karta została wydana/ z którym została powiązana, status karty (np. aktywna, zastrzeżona).

Dodatkowo wszyscy klienci banku korzystający z aplikacji mobilnej mogą zawnioskować m.in. o:

  • nową kartę po zastrzeżeniu,
  • duplikat karty,
  • duplikat PIN-u do karty.

A to jeszcze nie koniec nowości dla klientów. Dodatkowo mogą oni zawnioskować o otwarcie Eurokonta Walutowego w jednej z walut: EUR, USD, GBP lub CHF wraz z jednoczesną możliwością złożenia wniosku o kartę debetową lub podpięcia pod rachunek walutowy posiadanej już karty wielowalutowej.

Wszystkie te zmiany mają za zadanie ułatwić klientom korzystanie z bankowości, bez konieczności udawania się do oddziału banku. Ma być prosto, łatwo i przyjemnie, bez zbędnych formalności i problemów.

Magdalena
Oceń:
Ocena: 0.0/5 (liczba glosow: 0)
Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *