Ekspert finansowy
Pomagamy podejmować dobre decyzje finansowe

mBank przemyślał strategię i obniża ceny kredytów

News Opublikowano: 22-02-2017

Tylko do 22 lutego klienci mBanku mogą skorzystać z preferencyjnej oferty kredytu i zyskać aż 30 proc rabatu na oprocentowanie (RRS: 15,23 proc). Czy to oznacza, że instytucja przemyślała swoją strategię marketingową, która jeszcze niedawno była niekorzystna dla klientów? A może jest to tylko jednorazowa akcja, która ma zachęcić nowych klientów do podpisania umowy kredytowej i skorzystania z dodatkowych usług mBanku.

mPromocja kredytu, kiedy i kto może z niej skorzystać?

Promocyjny kredyt gotówkowy można otrzymać tylko wypełniając wniosek przez Internet. Oznacza to, że bez wychodzenia z domu możemy w krótkim czasie uzyskać pieniądze na dowolny cel. Zasady jego przyznawania są bardzo proste, stąd też może z niego skorzystać każdy, komu brakuje gotówki.

Koszty kredytu gotówkowego

Decydując się na kredyt gotówkowy w promocji przede wszystkim zyskujemy możliwość dopasowania okresu spłaty do własnych możliwości finansowych, nawet do 96 miesięcy. Maksymalna kwota o jaką możemy wnioskować to aż 180 000 zł brutto.

Ile zapłacimy za kredyt w wysokości 10 000 zł?

Wysokość miesięcznej raty – 154 zł

Oprocentowanie (nominalne w skali roku): 6,43%

Całkowity koszt kredytu: 4 739 zł

Całkowita kwota do zapłaty: 14 739 zł

RRSO: 10,84%

Inne opłaty i prowizje
Oprocentowanie (nominalne w skali roku) 6,29% – 6,43%
Prowizja za udzielenie kredytu 12,99%-14,99% całkowitej kwoty kredytu
Opłata za udzielenie karencji 0 zł
Opłata za sporządzenie aneksu do umowy o kredyt 0 zł
Koszty restrukturyzacji umowy 0 zł
Opłata za zmianę parametrów kredytu 0 zł
Opłata za zmianę warunków umowy niewymagającej sporządzenia aneksu 0 zł

Źródło: mBank.pl

Nowa promocja mBanku jest jednak ograniczona czasowo. Wszyscy, którzy chcą z niej skorzystać mają czas wyłącznie do końca dn. 22 lutego 2017 roku., a co potem? Na razie nie wiadomo, czy bank zdecyduje się wprowadzić kolejne promocje, które mają skusić klientów do wnioskowania o kredyt. Póki co, można odnieść wrażenie, że uczy się on na błędach i dostosowuje swoją strategię marketingową do klienta.

Magdalena
Oceń:
Ocena: 0.0/5 (liczba glosow: 0)
Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *