Ekspert finansowy
Pomagamy podejmować dobre decyzje finansowe

„Dycha w kieszeni” nowa promocja mBank

News Opublikowano: 19-01-2017

Nowa promocja mBanku, „Dycha w Kieszeni” ma zachęcić klientów do rezygnacji z kodów SMS oraz przetestowania nowej mobilnej autoryzacji. Dzięki wprowadzeniu nowego rozwiązania technologicznego bank liczy na to, że większość klientów nie wróci już do kodów SMS, na które szacuje się, że instytucje finansowe wydają rocznie nawet 70 mln zł.

Ile banki wdają na SMS kody?

Obserwatorium.biz, wyliczyło, że banki rocznie wydają na wysyłkę SMS kodów blisko 70 mln zł. To dla nich duży koszt, który w większości przypadków biorą na siebie. Tylko nieliczne instytucje finansowe przerzucają go na swoich klientów. Nikogo więc nie dziwi, że coraz częściej poszukują one innych rozwiązań, które byłyby tańszym sposobem autoryzacji transakcji. Jednym z takich przykładów ma być mobilna autoryzacja opracowana przez mBank. Jeżeli klienci banku zdecydują się na nią, zamiast kodu SMS otrzymają powiadomienie PUSH z aplikacji mobilnej. Aby zaakceptować dyspozycję klient będzie musiał wpisać kod PIN do aplikacji. Rozwiązanie ma być nie tylko wygodne, ale przede wszystkim bezpieczne.

Dycha za rezygnację z kodów SMS

mBank, chcąc zachęcić klientów do rezygnacji z korzystania z kodów SMS rozpoczął właśnie promocję o nazwie „Dycha w Kieszeni”. Każdy, kto zdecyduje się na przetestowanie nowej aplikacji, dostanie od banku zniżkę w kwocie 10 zł na zakupy w kinie. Aby móc skorzystać z promocji wystarczy dokonać co najmniej jednej transakcji za pomocą nowego rozwiązania. Bank liczy, że mOkazja zachęci klientów do całkowitej rezygnacji z kodów SMS.

Podobną akcje wprowadził PKO Bank Polski w ubiegłym roku. Zachęcał on wówczas klientów do rezygnacji ze zdrapek na kody SMS.

Nowe przykłady autoryzacji płatności mobilnych mają ułatwić klientom dokonywanie zleceń przez Internet.

 

Magdalena
Oceń:
Ocena: 0.0/5 (liczba glosow: 0)
Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *